آیا می توانم با نارسایی کلیه آیا داغ فشرده درمان در خانه بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیماران با نارسایی کلیه، به ویژه سالمندان، آنها به دنبال برخی درمان های مناسب و موثر به طوری که آنها می توانید آن را در خانه انجام دهد. داغ فشرده سازی درمان برای تلفن های موبایل مانند یک نوع درمان است که آسان به اداره می شود. آیا می توانم با بیماری کلیه های بیمار این کار را در خانه؟

اگر می خواهید این کار را انجام در خانه، شما نیاز به دانستن در مورد آن روشن است.

فشرده سازی درمانی داغ یک درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، آن ثابت شده است به عنوان یکی از موثرترین درمان در درمان نارسایی کلیه است. این به داروها میکرو فرایند است که از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارج است. در این روش، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم بیماری زا حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

اصل عمل:

قانون در نصف النهار مثانه پا taiyang با کمپرس گرم در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه پا taiyang و نصف النهار کلیه پا shaoyin، وارد کنید کلیه همراه کانالهای انرژی، از بین بردن عوامل بیماری زا سمی در کلیه .

Shenshu طحالی (BL23) طحالی که در آن مرطوب، گرما و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، کمپرس گرم بر روی این طحالی انجام شده است.

هشدارها:

در این روش درمانی در بیماران با پوست آلرژی و بدن حساس، diabrosis پس از سانحه و زنان باردار منع مصرف دارد.

در طول دوره بستری، تنظیم حرارت و شدت درمان به صورت فرد به فرد متفاوت است. آیا به یاد داشته باشید برای محافظت از پوست محلی در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23).

به نظر می رسد آسان است، اما آن سخت است برای انجام آن است. بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت مؤثر بهتر، شما بهتر آن را انجام دهد در حال ساخت دکتر خود و یا رفتن به بیمارستان. در غیر این صورت، آن بیماری شما را بدتر بهتر خواهد شد. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با نارسایی کلیه آیا داغ فشرده درمان در خانه بیمار

 





:: برچسب‌ها: داغ فشرده سازی درمانی، نارسایی کلیه، آیا می توانم با کلیه بیماری آیا داغ فشرده درمان در خانه بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: